Бидете секогаш во тек со новите содржини на НАВЛЕЧИ СЕ. Следете нè на ИНСТАГРАМ, ТВИТЕР и станете фанови на нашата ФЕЈСБУК страница.

Кои физички вежби се дозволени за време на бременоста?

Соодветната исхрана и физичка активност за време на бременоста придонесува за правилен развој на бебето. Експертите советуваат како правилно да се практикуваат физичките активности за време на бременоста ...
 
Вежбањето за  време на бременост е добро за вас, како и за вашето бебе. Затоа е препорачливо редовно да се практикува ако сé е во ред со вашето здравје.
 
Редовното вежбање ќе ви помогнат да ја намалите болката во грбот, да не добивaте многу на тежина во текот на бременоста и го намалува ризикот од разни нарушувања на здравјето.  Се разбира, треба да бидете умерени во вежбањето  и да го слушнате вашето тело.
 

 
Вежбање со мали тегови  
 
Експертите советуваат дека кога кревате мали тегови, на пример од 1кг, не може многу да се изморите, а истовременпо ваквите вежби не создаваат  дополнителен притисок на  стомакот и карлицата.
 


Полека со вежбите за стомачните муслули

За време на бременоста, ваквите вежби треба да се избегнат, всушност, тие може да бидат и штетни.
По третиот триместар се препорачува да правите  чучњеви  кои целосно ќе ги активираат стомачните мускули без никаков притисок.


 
Јога за трудници

Најдоброто решение можеби е да се запишете на некаков курс за трудници, каде експерти ќе се погрижат за тоа какви вежби можете да правите и ќе го следат вашиот циклус на вежбање, без да се плашите дека можеби нешто правите погрешно.

Поврзани блог статии

Бидете секогаш во тек со новите содржини на НАВЛЕЧИ СЕ. Следете нè на ИНСТАГРАМ, ТВИТЕР и станете фанови на нашата ФЕЈСБУК страница.
N/A